دنیا از لنز دوربین صالحونــ

آرشیو تصاویری که در طی روزها ثبت می کنمــ

دنیا از لنز دوربین صالحونــ

آرشیو تصاویری که در طی روزها ثبت می کنمــ

دنیا از لنز دوربین صالحونــ
سلام به فتوبلاگ من خوش آمدید!
به هیچ وجه نمیگم من عکاس هستم! چون نه علمش رو دارم و نه ابزارش رو!
اما ان شاء الله سعی میکنم عکس هایی که از محیط اطرافم می گیرم جهت مشاهده و استفاده دیگران در این وبلاگ به اشتراک بذارمــ...
آخرین نظرات
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۰۳:۳۸

نرگس یخ زده...

نرگس یخ زده...

همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران در سال 57 نعمت الهی هم بر ما نازل شد!

تصویر فوق بعد از برف یک روزه در شهرستان علی آباد کتول ، استان گلستان می باشد

نرگس های داخل حیاط یخ زدن...

12 بهمن 1392

منزل پدری

نظرات  (۶)

۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۱۱ پرستو parasto
سلام جناب صالحون ...
وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید .انشاءالله موفق باشید .

سیب سرخی سرنیزه ست..دعا کن من نیز

این چنین کال نمانم به شهادت برســــــــــم
التماس دعا ( پرستو...افسران)


پاسخ:
سلام تشکر از شما.../
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۰۴ گلستان بلاگ
سلام
با تشکر از مطلب خوب شما
این مطلب با نام خودتان در گلستان بلاگ منتشر شد.
http://golestanblog.ir/?p=15501
پاسخ:
سلام
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۴۸ افسر سایبری موعود
سلام سید جان
واقعا قشنگ بود.

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
عالی
.
.
.

اطلاعاتی درباره مستند کابوس کرکس ها (ناگفته ای از خط تولید پهپادهای ایرانی و شبیه سازی حمله به ایران)

+
لینک دانلود مستند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی