دنیا از لنز دوربین صالحونــ

آرشیو تصاویری که در طی روزها ثبت می کنمــ

دنیا از لنز دوربین صالحونــ

آرشیو تصاویری که در طی روزها ثبت می کنمــ

دنیا از لنز دوربین صالحونــ
سلام به فتوبلاگ من خوش آمدید!
به هیچ وجه نمیگم من عکاس هستم! چون نه علمش رو دارم و نه ابزارش رو!
اما ان شاء الله سعی میکنم عکس هایی که از محیط اطرافم می گیرم جهت مشاهده و استفاده دیگران در این وبلاگ به اشتراک بذارمــ...
آخرین نظرات
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۱۳

صحنه شهادت امیرکبیر

صحنه شهادت میرزا تقی خان امیرکبیر

مکان : موزه حمام فین کاشان 13 تیرماه 1392

سفر به شهر کاشان

نظرات  (۱)

۰۶ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۵۶ گلستان بلاگ
سلام
با تشکر از مطلب خوب شما
این مطلب با نام خود تان در گلسان بلاگ منتشر شد.
http://golestanblog.ir/?p=15845
منتظر مطالب بعدی شما هستیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی