دنیا از لنز دوربین صالحونــ

آرشیو تصاویری که در طی روزها ثبت می کنمــ

دنیا از لنز دوربین صالحونــ

آرشیو تصاویری که در طی روزها ثبت می کنمــ

دنیا از لنز دوربین صالحونــ
سلام به فتوبلاگ من خوش آمدید!
به هیچ وجه نمیگم من عکاس هستم! چون نه علمش رو دارم و نه ابزارش رو!
اما ان شاء الله سعی میکنم عکس هایی که از محیط اطرافم می گیرم جهت مشاهده و استفاده دیگران در این وبلاگ به اشتراک بذارمــ...
آخرین نظرات

یک صبح تعطیل با همکلاسی های دانشگاه...

 گروه نرم افزار..!

 جنگل زیبای کبودوال

 بفرمایید تمشک :-)

همین تصویر در اینستاگرام (کلیک کنید)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۴

نظرات  (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی