دنیا از لنز دوربین صالحونــ

آرشیو تصاویری که در طی روزها ثبت می کنمــ

دنیا از لنز دوربین صالحونــ

آرشیو تصاویری که در طی روزها ثبت می کنمــ

دنیا از لنز دوربین صالحونــ
سلام به فتوبلاگ من خوش آمدید!
به هیچ وجه نمیگم من عکاس هستم! چون نه علمش رو دارم و نه ابزارش رو!
اما ان شاء الله سعی میکنم عکس هایی که از محیط اطرافم می گیرم جهت مشاهده و استفاده دیگران در این وبلاگ به اشتراک بذارمــ...
آخرین نظرات

فرصتی شد تا سری بزنیم به

گلزار شهدای گمنام شهرستان علی آباد کتول

جای دوستان خالی...

92/12/12

نظرات  (۳)

سلام ،
به پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه تشریف بیاورید و نظر خود را راجب ::

(ساپورت پوشیدن را "آکادمی گوگوش" در ایران مد کرد/مدل جدید،ساق نازک تر از ساپورت!)

http://zarinnameh.ir/2012-08-25-05-18-54/2012-08-25-05-12-39/7194

بیان کنید :
منتظرحضورتان هستیم. یا علی مدد . خدانگهدار
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۵۵ گلستان بلاگ
سلام
با تشکر از مطلب خوب شما
این مطلب با نام خودتان در گلستان بلاگ منتشر شد.
http://golestanblog.ir/?p=16273
منتظر مطالب بعدی شما هستیم.
سلام خسته نباشید ما خانواده شهدا ار صمیم قلب به شما افتخار می کنیم خدا قوت بسیجی 
پاسخ:
سلام ، لطف دارید
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی